Avem o ţară plină de frumuseţi bune de admirat şi contemplat. Pentru ca atât noi, cât şi turiştii care vin să ne viziteze să beneficiem de aceste frumuseţi, trebuie ca serviciile de alimentaţie şi turism să fie de cea mai înaltă calitate.

Există trei meserii care au legătură strânsă cu acest domeniu.

Ospătarul. Este cel care ne face onoarea de a ne invita în unităţile de alimentaţie publică, de a ne servi cu preparate şi băuturi, de a ne impresiona prin amabilitatea şi eleganţa sa. Este personajul care prin pregătirea sa profesională, trebuie să exceleze în calitatea serviciilor oferite. Pentru a dobândi competenţele necesare, ospătarul trebuie să fie calificat. Astfel, va atrage clienţi de calitate şi îi va fideliza.

Succesul unei afaceri în acest domeniu se fundamentează şi pe pregătirea profesională a angajaţilor.

Un alt personaj-cheie în domeniul alimentaţiei publice este barmanul. Şi pregătirea lui este foarte importantă. Un barman bine pregătit va şti tot timpul să îşi pună în acţiune atenţia distributivă pentru a observa în timpul desfăţurării activităţii, dacă serviciile sale, sau ale ospătarului sunt de calitate şi dacă oamenii sunt mulţumiţi.

Şi acum să vorbim despre regina meseriilor din alimentaţie publică: meseria de bucătar. Se spune că iubirea şi fericirea trec prin stomac. Deci fiecare client satisfăcut de gustul preparatelor pregătite cu profesionalism, va asigura fluxul de viitori clienţi în unitatea respectivă.

Fiecare dintre aceste meserii, are o importanţă majoră în succesul unei afaceri în alimentaţie publică şi de ce nu, în atragerea de turişti pentru ţara noastră.

Pentru ca serviciile oferite să nu fie mediocre, este nevoie de angajaţi bine pregătiţi profesional, iar Centrul de Formare Profesională Eurodeal oferă calitate maximă în pregătirea ospătarilor, barmanilor și nu în ultimul rând, al bucătarilor.

Daca doriți să urmați un curs de bucătar click aici, pentru cursurile de barman click aici iar pentru cursurile de ospatar click aici!