Alimente care îți întăresc sistemul imunitar în perioada de viroze!

Dacă sunteți în căutarea unor modalități de a preveni răcelile de iarnă și gripa, primul dvs. pas ar trebui să aruncați o privire la ce fructe și legume aveti acasa.

Noi va oferim cateva idei despre cele mei bune alegeri pentru întărirea sistemului imunitar.Planificați-vă mesele astfel încât să le aveți incluse in dieta de zi cu zi.

Majoritatea oamenilor apelează la vitamina C după ce au prins o răceală. Acest lucru se datorează faptului că vă ajută să vă construiți sistemul imunitar. Se crede că vitamina C crește producția de globule albe. Acestea sunt cheia pentru combaterea infecțiilor.

Citricele populare includ:

  • grapefruit
  • portocale
  • mandarine
  • lămâi
  • lămâi verzi
  • clementine

Deoarece organismul tău nu produce și nu o depozitează, ai nevoie de vitamina C zilnic. Aproape toate fructele citrice au un conținut ridicat de vitamina C. Cu o astfel de varietate din care puteți alege, este ușor să adăugați în meniul zilnic aceste fructe.

Broccoli este supraalimentat cu vitamine și minerale. Ambalat cu vitaminele A, C și E, precum și mulți alți antioxidanți și fibre, broccoli este una dintre cele mai sănătoase legume pe care le puteți pune pe masă. Cheia pentru a-și menține puterea intactă este să îl gătești cât mai puțin – sau mai bine, deloc.

Ghimbirul este un alt ingredient minune. Ghimbirul poate ajuta la scăderea inflamației, ceea ce poate ajuta la reducerea durerilor de gât și a altor boli inflamatorii.

Căutați iaurturi care au „culturi vii și active” tipărite pe etichetă, precum iaurtul grecesc. Aceste culturi vă pot stimula sistemul imunitar pentru a ajuta la combaterea bolilor. Încercați să mâncați iaurturi simple, mai degrabă decât tipurile care sunt preferate și încărcate cu zahăr. În schimb, puteți îndulci iaurtul simplu cu fructe sănătoase sau o lingurăde miere.

Iaurtul poate fi, de asemenea, o sursă excelentă de vitamina D. Vitamina D ajută la reglarea sistemului imunitar și este gândit să stimuleze apărarea naturală a organismului împotriva bolilor.

așteptăm și pe pagina de Facebook.

Rămâi conectat pentru articole interesante din gastronomie și nu numai!

Articol scris de Panait Mihai Gabriela

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.