Cum includem ouale in dieta noastra zilnica?

Disponibile ușor, ouăle se potrivesc oricarui buget al gospodăriei. Și da, sunt ușor de gătit, atât de mult încât preparatele de ou sunt preferate în rândul tinerilor și nu numai. Ziua ta poate începe și încheia cu un ou. Este foarte versatil!

Fie un mic dejun tradițional, o salată de la jumătatea zilei, o supă pentru cină sau chiar un desert pentru a te răsfăța

Chiar dacă ouăle sunt de origine animală, există un număr apreciabil de eggetari printre vegetarieni.

Un studiu publicat în revista American College of Nutrition afirmă că persoanele care mănâncă ouă la micul dejun se simt mai mulțumite și au mâncat mai puține calorii la următoarea masă, ajutând astfel dieterii în exces să piardă mai mult în greutate.

Știați că ouăle vă pot ajuta să pierdeți în greutate, și să vă mențineți pofta de mâncare? Singura problemă este că, dacă nu aveți un apetit nelimitat pentru omlete și resturi, încorporarea acestui aliment alimentar cu proteine în dieta dvs. poate deveni plictisitor.

Dar să nu vă faceți griji: venim noi cu idei și moduri gustoase și creative de a vă bucura de beneficiile incredibilului ou.

V-a plăcut articolul nostru ?

Vă așteptăm și pe pagina de Facebook.

Rămâi conectat pentru articole interesante din gastronomie și nu numai!

Articol scris de Panait Mihai Gabriela

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.